Kül bulutlarının İzmir ve Muğla arasında görülmesi ve Güney Ege'yi etkilemesi bekleniyordu. Ancak Marmara ve hatta Batı Karadeniz'de bile duman görülecek.
İzlanda'dan yayılan kül bulutları etkisini yine gösterdi.
Avrupa'da birçok havaalanında uçuşları durduran bulutlar, bugün Türkiye'de görülecek.
Bu akşam İstanbul ve Marmara genelinde 5 bin metrede kül bulutları gökyüzünü kaplayacak. Bulutlar akşam saatlerinde daha fazla görülecek. Duman Batı Karadeniz'de bile gökyüzünde zaman zaman etkisini hissettirecek.
Haberin devamı ↓reklam
5 bin ve 10 bin metre arasında bulutlar olacağı için yeryüzünden sadece bir kırmızılık görülebilir, duman kütlesini uçaklar açık olarak görecek.
Bugün Ege'nin güneyinde, İzmir ve Muğla arasında küllü bir gökyüzü olacak. Akdeniz ve Kıbrıs da bulutlardan etkilenebilir.
Kül kütlesi Avrupa ile kıyaslandığında İspanya ve İtalya'ya göre Türkiye'de fazla yoğun olmayacak.
Kül bulutu Türkiye'ye birçok uçuşu iptal ettirirken, Türkiye'den de bazı seferler iptal edildi. Dün Türk Hava Yolları (THY) dumandan etkilendi, İtalya seferleri yapılamadı.
THY'nin İstanbul Atatürk Havalimanı'ndan yapılması gereken TK 1861 Roma, TK 1865 Bologna ve TK 1874 Milano seferleri kül bulutları nedeniyle gerçekleştirilemedi.
[NTV]
turkey etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
turkey etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
10.05.2010
17.04.2010
Küller Avrupa'nın Üzerine Çöktü, Salı Günü Türkiye'de!
İzlanda'daki yanardağın püskürttüğü kül bulutu nedeniyle dün Avrupa genelindeki her 3 uçuştan 2'si iptal edildi. Havacılık sektörünün günlük zararı 200 milyon doları buldu.
Hava yolu şirketleri, iptal edilen uçuşlar nedeniyle yüzbinlerce yolcuya kiralık araç, tren bileti ve otel odası bulunması sorunuyla karşı karşıya kalırken, havacılık endüstrisinin sadece bir günlük zararının 200 milyon doları aşabileceği belirtiliyor.
Avrupa hava trafik ajansı Eurocontrol Başkan yardımcısı Brian Flynn, Britanya hava sahasının büyük bölümüyle Avrupa'nın kuzey ve orta kesimlerinde birçok bölgenin uçuşa kapalı olduğunu kaydetti.
[Devamı İçin..]
Hlebowicz, görerek uçuş kurallarına (VFR) uyacak ve 6 bin metre yüksekliği aşmayacak olan uçakların Polonya hava sahasını kullanabileceğini ifade etti.
Polonya'nın ulusal hava yolu şirketi LOT da bütün uçuşlarını iptal ettiğini duyurdu.
KÜLLER BALKANLAR’DA
Eyfyallayöküll'ün faaliyete geçmesinin ardından Avrupa'nın önemli bölümünü saran kül bulutları Bosna Hersek, Hırvatistan ve Sırbistan'ı da etkisi altına aldı.
Kül bulutlarının uçuş güvenliği için risk yaratması üzerine bu sabah Saraybosna, Zagreb ve Belgrad havaalanındaki uçuşlar durduruldu.
Havaalanı yetkilileri, kül bulutunun bölgedeki hava sahasında yaklaşık 10 bin metrede etkili olduğunu, bu durumun da uçakların uçuş güvenliği için risk oluşturduğunu kaydetti.
Bosna Hersek hava sahasının uçuşlara kapatılması sonucu bugün İstanbul-Saraybosna seferleri karşılıklı olarak iptal edildi, ayrıca Stockholm, Zürih, Münih, Viyana, Budapeşte, Zagreb seferleri de yapılamadı.
Saraybosna, Belgrad ve Zagreb havaalanlarının TSİ 01.00'e kadar kapalı kalacağı, ölçümlere göre yarın uçuş yapılıp yapılmayacağına karar verileceği öğrenildi.
Makedonya'nın başkenti Üsküp'teki "Büyük İskender" havaalanından İstanbul, Viyana, Lübliyana ve Zagrep seferleri dışında tüm Avrupa seferlerinin iptal edildiği bildirildi.
Makedon yetkililer, havaalanında kalan yolculara istedikleri takdirde kara yoluyla yolculuk yapma olanağı sağlanacağını belirtti.
İzlanda’daki yanardağdan Avrupa’ya yayılan küllerin Salı günü Türkiye’ye ulaşması bekleniyor. Yağmur da yağacağından asit yağmurlarına karşı dikkatli olunması gerekiyor.
İzlanda'daki yanardağdan yükselen kül bulutu Avrupa’nın üzerini kapladı. Küller nedeniyle uçak seferleri durma noktasına geldi.Yerden yaklaşık 5.000-10.000 metre yükseklikte etkili olan rüzgar, güney yönden estiğinden Türkiye ve Güney Avrupa'ya şimdiye kadar volkanik küller gelmedi.
Ancak Salı gününden başlayarak özellikle Çarşamba ve Perşembe günü etkili olacak rüzgarların Türkiye’ye volkanik kül taşıması bekleniyor.
Ülkenin büyük bölümünde Salı’dan itibaren Cuma’ya kadar yağmur olacak.
Bu yağmurlar volkanik küller birleşince asit yağmurlarına dönüşecebilecek.
Yağmurun vücudumuza değmesini engellemek gerektiğinden muhakkak şemsiye kullanılması gerekiyor.
Ayrıca deriyle teması önlemek için şemsiye dışında başka koruyucular da yararlı olabilir.
İlgili Diğer Haberler ;
* Kül Geliyor, Asit Yağmuruna Dikkat
* Avrupa'nın Ruh Halinin Resmidir
* Yanardağ 190. Yıllık Uykusundan Uyandı
* More flight chaos after Iceland volcano eruption
* Catch the Latest Iceland Volcano Pictures
Etiketler:
ash clouds,
avrupa,
erupted,
europe,
iceland,
kül bulutları,
turkey,
türkiye,
volcano
22.12.2009
Domuz Gribinde Son Durum : 12 bin 316 vaka, 458 ölüm
Sağlık Bakanı Recep Akdağ, domuz gribinde 17 Aralık itibariyle 12 bin 316 vaka görüldüğünü, 458 kişinin ise virüs nedeniyle yaşamını yitirdiğini açıkladı.
Sağlık Bakanı Recep Akdağ, CHP Edirne Milletvekili Bilgin Paçarız'ın domuz gribiyle ilgili soru önergesini yanıtladı.
17 Aralık itibarıyla 12 bin 316 vaka görüldüğünü belirten Akdağ, 458 kişinin virüs nedeniyle yaşamını yitirdiğini açıkladı.
Sağlık Bakanı Akdağ, Türkiye'nin bütün illerinde hastalığın görüldüğünü söyledi.
Haberin devamı ↓reklam
Akdağ, hastalıktan korunmanın en etkin yönteminin aşılanmak olduğunu hatırlattı ve şimdiye kadar 43 milyon doz aşının alım sözleşmesinin imzalandığını belirtti.
Bu arada, Bakanlığın domuz gribinden kaynaklı ölümlerle ilgili bugün haftalık açıklama yapması bekleniyor.
[NTV]
Sağlık Bakanı Recep Akdağ, CHP Edirne Milletvekili Bilgin Paçarız'ın domuz gribiyle ilgili soru önergesini yanıtladı.
17 Aralık itibarıyla 12 bin 316 vaka görüldüğünü belirten Akdağ, 458 kişinin virüs nedeniyle yaşamını yitirdiğini açıkladı.
Sağlık Bakanı Akdağ, Türkiye'nin bütün illerinde hastalığın görüldüğünü söyledi.
Haberin devamı ↓reklam
Akdağ, hastalıktan korunmanın en etkin yönteminin aşılanmak olduğunu hatırlattı ve şimdiye kadar 43 milyon doz aşının alım sözleşmesinin imzalandığını belirtti.
Bu arada, Bakanlığın domuz gribinden kaynaklı ölümlerle ilgili bugün haftalık açıklama yapması bekleniyor.
[NTV]
Etiketler:
domuz gribi,
Influenza A H1N1,
swine Influenza,
turkey,
türkiye
16.12.2009
Domuz gribinde 62 ölüm daha, Ölü sayısı 415'e yükseldi
Sağlık Bakanlığı, domuz gribinden 62 kişinin daha hayatını kaybettiğini, ölenlerin sayısının 415'e yükseldiğini açıkladı. Bakanlık açıklamasında, hayatını kaybeden 415 kişiden 27'sinin hamile olduğunu belirtti.
[Radikal]
[Radikal]
10.12.2009
Domuz Gribinden Ölenlerin Sayısı 353'e Yükseldi
Sağlık Bakanlığı, 'domuz gribi' nedeniyle ölenlerin sayısının 353'e çıktığını bildirdi.
Bakanlıktan yapılan açıklamada, hayatını kaybedenlerin 121'nin (yüzde 35) 50 yaş altındaki daha önce sağlıklı olarak bilinen kişiler olduğu belirtildi.
Halen pandemik grip sebebiyle hastanelerde yatan hasta sayısının 306 olduğu, 98 hastanın tedavisinin yoğun bakımda sürdürüldüğü kaydedilen açıklamada, 102 hastanın ise solunum destek cihazına bağlı olarak takip edildiği bildirildi.
Hastalıktan korunmanın en etkili yolunun aşılanmak olduğu vurgulanan açıklamada, aşının aile hekimlikleri, sağlık ocakları ve hastanelerde ücretsiz uygulandığı hatırlatıldı.
Gebeler için temin edilen 'adjuvansız' aşıların halen sadece gebe olan vatandaşlara uygulandığı ve bunlar dışındaki gruplarda uygulanmasının söz konusu olmadığı kaydedilen açıklamada, şöyle denildi:
'Son günlerde vatandaşlarımızın aşıya artan talepleri tüm sağlık kuruluşlarında aşı yapılması suretiyle karşılanmaktadır. Gebeler için temin edilen aşılarımız ise gebe takiplerinin yapıldığı Kadın Hastalıkları ve Doğum Klinikleri, Ana ve Çocuk Sağlığı Merkezleri ile belirenmiş diğer sağlık kuruluşlarında yapılmaktadır.
Halen gebelerimize, 6 ay–50 yaş arasındaki tüm vatandaşlarımıza ve 50 yaşın üstündeki kronik hastalığı olan vatandaşlarımıza, ayrıca kritik kamu hizmetlerinde görev yapan vatandaşlarımıza yaş sınırlaması olmaksızın aşı uygulamasına devam edilmektedir. 10 yaş altında olup ilk aşı dozlarının üzerinden en az 3 hafta geçmiş olan çocuklarımızın ikinci doz aşılarını yaptırmaları önem arz etmektedir.'
Açıklamada, okul çağında olan ve velileri tarafından aşılanmaları uygun görülen çocukların okullarda aşılanmalarına sağlık ekiplerimizce devam edildiği de belirtildi.
[AA]
Bakanlıktan yapılan açıklamada, hayatını kaybedenlerin 121'nin (yüzde 35) 50 yaş altındaki daha önce sağlıklı olarak bilinen kişiler olduğu belirtildi.
Halen pandemik grip sebebiyle hastanelerde yatan hasta sayısının 306 olduğu, 98 hastanın tedavisinin yoğun bakımda sürdürüldüğü kaydedilen açıklamada, 102 hastanın ise solunum destek cihazına bağlı olarak takip edildiği bildirildi.
Hastalıktan korunmanın en etkili yolunun aşılanmak olduğu vurgulanan açıklamada, aşının aile hekimlikleri, sağlık ocakları ve hastanelerde ücretsiz uygulandığı hatırlatıldı.
Gebeler için temin edilen 'adjuvansız' aşıların halen sadece gebe olan vatandaşlara uygulandığı ve bunlar dışındaki gruplarda uygulanmasının söz konusu olmadığı kaydedilen açıklamada, şöyle denildi:
'Son günlerde vatandaşlarımızın aşıya artan talepleri tüm sağlık kuruluşlarında aşı yapılması suretiyle karşılanmaktadır. Gebeler için temin edilen aşılarımız ise gebe takiplerinin yapıldığı Kadın Hastalıkları ve Doğum Klinikleri, Ana ve Çocuk Sağlığı Merkezleri ile belirenmiş diğer sağlık kuruluşlarında yapılmaktadır.
Halen gebelerimize, 6 ay–50 yaş arasındaki tüm vatandaşlarımıza ve 50 yaşın üstündeki kronik hastalığı olan vatandaşlarımıza, ayrıca kritik kamu hizmetlerinde görev yapan vatandaşlarımıza yaş sınırlaması olmaksızın aşı uygulamasına devam edilmektedir. 10 yaş altında olup ilk aşı dozlarının üzerinden en az 3 hafta geçmiş olan çocuklarımızın ikinci doz aşılarını yaptırmaları önem arz etmektedir.'
Açıklamada, okul çağında olan ve velileri tarafından aşılanmaları uygun görülen çocukların okullarda aşılanmalarına sağlık ekiplerimizce devam edildiği de belirtildi.
[AA]
7.12.2009
Domuz Gribine 55 Ölüm Daha
Domuz gribinden ölenlerin sayısı dört günde 241'den 296'ya yükseldi.
Sağlık Bakanlığı domuz gribinden hayatını kaybedenlerin sayısının 296'ya çıktığını açıkladı.
Sağlık Bakanlığı'ndan yapılan açıklamada, halen domuz gribi sebebiyle hastanelerde yatan hasta sayısının 347 olduğu, bunların 113'ünün takip ve tedavisinin yoğun bakımlarda sürdürüldüğü, 99 hastanın ise solunum destek cihazına bağlı olarak takip edildiği belirtildi.
Vefat edenlerin 103'üne tekabül eden yüzde 35'inin 50 yaş altında, daha önce sağlıklı olduğu bilinen kişiler olduğu ifade edilen açıklamada, şunlar kaydedildi:
''Hastalıktan korunmanın en etkili yolu aşılanmaktır. Aşı aile hekimlikleri, sağlık ocakları ve hastanelerimizde ücretsiz olarak uygulanmaktadır.
3 Aralık 2009 tarihli basın açıklamamızda gebelerde kullanılmak için temin edilen aşılar ile gebe aşılamasına bugün başlanacağı belirtilmişti. Gebe aşılamaları gebe takiplerinin yapıldığı Kadın Hastalıkları ve Doğum Klinikleri, Ana ve Çocuk Sağlığı Merkezleri ile belirenmiş diğer sağlık kuruluşlarında yapılacaktır.
Aileleri tarafından aşılanmaları talep edilen ve halen aşılanamayan çocuklarımız için, sayılarına bakılmaksızın okullarında aşılama çalışmaları başlatılmıştır. Çocuklarına aşı yaptırmak isteyenlerin bu amaçla Sağlık Ocaklarımız ve diğer aşılama merkezlerinden faydalanma imkanları da devam etmektedir.''
[NTV]
Sağlık Bakanlığı domuz gribinden hayatını kaybedenlerin sayısının 296'ya çıktığını açıkladı.
Sağlık Bakanlığı'ndan yapılan açıklamada, halen domuz gribi sebebiyle hastanelerde yatan hasta sayısının 347 olduğu, bunların 113'ünün takip ve tedavisinin yoğun bakımlarda sürdürüldüğü, 99 hastanın ise solunum destek cihazına bağlı olarak takip edildiği belirtildi.
Vefat edenlerin 103'üne tekabül eden yüzde 35'inin 50 yaş altında, daha önce sağlıklı olduğu bilinen kişiler olduğu ifade edilen açıklamada, şunlar kaydedildi:
''Hastalıktan korunmanın en etkili yolu aşılanmaktır. Aşı aile hekimlikleri, sağlık ocakları ve hastanelerimizde ücretsiz olarak uygulanmaktadır.
3 Aralık 2009 tarihli basın açıklamamızda gebelerde kullanılmak için temin edilen aşılar ile gebe aşılamasına bugün başlanacağı belirtilmişti. Gebe aşılamaları gebe takiplerinin yapıldığı Kadın Hastalıkları ve Doğum Klinikleri, Ana ve Çocuk Sağlığı Merkezleri ile belirenmiş diğer sağlık kuruluşlarında yapılacaktır.
Aileleri tarafından aşılanmaları talep edilen ve halen aşılanamayan çocuklarımız için, sayılarına bakılmaksızın okullarında aşılama çalışmaları başlatılmıştır. Çocuklarına aşı yaptırmak isteyenlerin bu amaçla Sağlık Ocaklarımız ve diğer aşılama merkezlerinden faydalanma imkanları da devam etmektedir.''
[NTV]
3.12.2009
Domuz Gribinden 46 Kişi Daha Hayatını Kaybetti
Sağlık Bakanlığı'nın verdiği bilgilere göre domuz gribinden ölenlerin sayısı 241'e yükseldi. Son 3 günde ölen kişilerin sayısı 46 oldu.
Sağlık Bakanlığı’ndan yapılan yazılı bir açıklamada, Türkiye’de domuz gribinden ölenlerin sayısının 241’e yükseldiği bildirildi: “Pandemik gripten kaybedilen vatandaşlarımızın sayısı maalesef 241 olmuştur.
Halen pandemik grip sebebiyle hastanelerde yatan hasta sayısı 223’dür. Bunların 86’sının takip ve tedavisi yoğun bakımlarda sürdürülmektedir. 62 hasta ise solunum destek cihazına bağlı olarak takip edilmektedir.” Açıklamada, gebe kadınlara da özellikle bir uyarıda bulunuluyor:
“BÜTÜN GEBELER AŞI KONUSUNDA HASSASİYET GÖSTERMELİDİRLER”
“Gebelerde kullanılacak olan aşının uygulamasına 7 Aralık 2009 Pazartesi günü başlanacaktır. Hastalık gebelerde ağır seyredebilmekte ve ölüm riskinin diğer gruplara göre daha yüksek olduğu bilinmektedir. Bu sebeple bütün gebelerimizin aşılanma konusunda hassasiyet göstermeleri gerekmektedir.”
[Radikal]
[NTV]
Sağlık Bakanlığı’ndan yapılan yazılı bir açıklamada, Türkiye’de domuz gribinden ölenlerin sayısının 241’e yükseldiği bildirildi: “Pandemik gripten kaybedilen vatandaşlarımızın sayısı maalesef 241 olmuştur.
Halen pandemik grip sebebiyle hastanelerde yatan hasta sayısı 223’dür. Bunların 86’sının takip ve tedavisi yoğun bakımlarda sürdürülmektedir. 62 hasta ise solunum destek cihazına bağlı olarak takip edilmektedir.” Açıklamada, gebe kadınlara da özellikle bir uyarıda bulunuluyor:
“BÜTÜN GEBELER AŞI KONUSUNDA HASSASİYET GÖSTERMELİDİRLER”
“Gebelerde kullanılacak olan aşının uygulamasına 7 Aralık 2009 Pazartesi günü başlanacaktır. Hastalık gebelerde ağır seyredebilmekte ve ölüm riskinin diğer gruplara göre daha yüksek olduğu bilinmektedir. Bu sebeple bütün gebelerimizin aşılanma konusunda hassasiyet göstermeleri gerekmektedir.”
[Radikal]
[NTV]
3.05.2009
Antalya'da ‘Domuz gribi' karantinası
Hastanede tedavi altında bulunan Müjdat Altınbıçak kurtarılamayınca, Tıp Fakültesi Hastanesi'nde karantina uygulamasına başlandığı bildirildi.
Müjdat Altınbıçak adlı 34 yaşındaki bankacı dün gece domuz gribi belirtileri ile Akdeniz Üniversitesi Hastanesi'ne kaldırıldı. Hasta sabah erken saatlerde yaşamını yitirdi. Hastaneden henüz resmi bir açıklama yapılmadı. Ancak Doğan Haber Ajansı, yaşamını yitiren bankacıya hastaneye yatırılırken domuz gribi şüphesiyle tedaviye başlandığını duyuruyor.
[Milliyet]
[Haber 7]
[Radikal]
Etiketler:
akdeniz üniversitesi hastanesi,
antalya,
domuz gribi,
swine Influenza,
turkey,
türkiye
19.12.2008
20 aralık eylem çağrısı =Güncelleme=
ANKARA ÇAĞRISI :Bu katiller var olmaya devam ettikçe bu isyan bitmeyecek.
Bu isyan Alexis'i kalbinden vuran kurşuna isyan
Ama yalnızca o değil,
Bütün yeryüzünde çalınan çocukluğumuza ve gençliğimize isyan
Masumların, sivillerin, silahsızların hep ateş ortasında olmasına isyan
Sokaklarımızdaki yüzlerce silahlı polise isyan
Bu isyan, küresel kapitalizme karşı. Bu isyan sömürü uygarlığının
bahşettiği iktidarı kaybetmemek için en aşağılık otorite taktiklerine
başvuran hükümetlere karşı.
Bu İsyan yaşamlarımızı özgür kılacaktır. Bu İsyan yüreklerimizde
taşıdığımız yeni bir dünyanın an be an kurulduğu ve kurmaya devam
edeğeceğimiz isyandır.
Atina'nın sokaklarında çatırdayarak yanan, zalimlerin kanlı tarihidir.
Bizim olmayan bu tarih'in sonuna umut ve isyan yüklü adımlarla
yürürken biz, yüzyılın adı İsyan yüzyılı olacaktır. Bu defa bir
yüzyılı başlatan bizler, yüzyılın adını tarih kitaplarına değil,
unutulmasın diye akıllarımıza mıh gibi yazacağız. İktidarların
cehennemi bir daha olmasın diye... Sokakların kaldırım taşlarının
altındaki kumsal bir kere daha bu kadar büyüdü. Ve o kumsal, çıplak
ayaklarımızla üzerinde dikilip gökyüzüne bakmamız için bütün yeryüzü
olacak...
Derin bir nefes alın arkadaşlar bizim yüzyılımız başlıyor
İsyan Devrim Anarşi
20 Aralık Cumartesi günü saat 12.30'da, dünyanın bütün sokaklarında
olduğu gibi biz de Ankara'da, Yunanistan Konsolosluğunun önündeyiz.
ANKARA ANARŞİ İNİSİYATİFi
Kaynak : http://ainfos.ca/tr/ainfos03490.html
İSTANBUL ÇAĞRISI
20 ARALIK EYLEMİNE ÇAĞRI: UNUTMUYORUZ, AFFETMİYORUZ !
ΟΛΑ ΤΑ ΚΡΑΤΗ ΕΙΝΑΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ. ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΔΕΝ ΣΥΓΧΩΡΟΥΜΕ!
Otoritenin duvarındaki çatlaklardan kan sızıyor: kıpkırmızı… Sızan bu
kan kimin kanı? Gözaltına alınıp kapatıldığı cezaevinde dayakla
öldürülen devrimcinin mi? Eryaman'da kemikleri kırılana kadar
dövülmesine göz yumulan travestinin mi? Dur ihtarına uymadığı için
arabasında kafasından vurularak ölen gencin mi? Sokaklarda mendil
sattığı için ölüme kadar kovalanan çocuğun mu? Eline silah verilip
ölmeye ve öldürülmeye zorlanan binlerce genç erkeğin mi? Ölmeyi ve
öldürmeyi reddederek, kimsenin askeri omayacağını açıkladığı için
sivil ölüme mahkum edilenin mi? Çapraz ateşle öldürülen eşcinselin
mi? Gözaltında kaybolmuş yüzlerce insanın mı? Açlık grevini sona
erdirsinler diye dozerler ve mermilerle paramparça edilen tutukluların
mı? Ölesiye tecavüze uğrayan kadının mı? Korkudan babasının bacakları
arasına saklanmaya çalışırken onlarca tüfek kurşunuyla delik deşik
edilen çocuğun mu? Öfkesini kendi dilinde bağırırken canı alınan
gencin mi? Etnik kimliği nedeniyle evinden köyünden çoluk çocuk
sürülüp katledilenlerin mi? Kalbi bedeninde susup tüm dünyada atmaya
başlayan kardeşim Alexis'in mi?
Duvar artık örtmeye çalıştığı zulmü saklayamıyor; zaptedemiyor. Bir
öfke kabarıp üstünden aşıyor: simsiyah… Bu öfkenin içimizden dışarı
taştığında, rehin alınmış, gasp edilmiş hayatlarımızın karanlık
sokaklarını nasıl da şenlikli alevlerle ışıl ışıl aydınlatacağını
hepimize gösterdi Yunanistan'daki kardeşlerimiz… Bu öfkeyi biz
içimizde büyüttük; büyütüyoruz. Atina Politeknik işgalcileri
tarafından tüm Avrupa ve dünyada devlet şiddetine karşı yapılmış
küresel eylem çağrısına kulak vererek, 20 Aralık Cumartesi günü saat
14:30'da Taksim meydanında buluşacağız; "BÜTÜN DEVLETLER KATİLDİR:
UNUTMUYORUZ; AFFETMİYORUZ" yazan tek bir pankartın altında toplanıp,
15 dakika boyunca susup birbirimizin içinde yalazlanan öfkeyi
dinleyeceğiz. Gözlerimizi devlete dimdik dikeceğiz; ki gözlerimize
bakıp içimizden sokaklara taşmak üzere kabaran isyanı görebilsin.
Bilsin ki unutmuyoruz, affetmiyoruz.
Devletin ve her türden otoritenin zulmüne karşı içindeki öfkeyi,
isyanı ortak kılmak isteyen herkesi 20 Aralık eylemine davet
ediyoruz.
Anarşistler ve Anti-Otoriterler
Kaynak : http://ainfos.ca/tr/ainfos03490.html
İZMİR ÇAĞRISI
Yunanistan'da su anda hala ayaklanma günleri yasanirken,
orada okul isgallerinde bulunan yoldaslarimiz tarafindan
20 Aralik günü dayanisma ve direnis günü olarak ilan edildi.
Biz de bu amacla hem Yunanistan'la dayanisma
hem de bu topraklarda özgürlük ve anarsi mücadelesini
yükseltmek adina 20 Aralik icin söyle bir eylem plani cikardik.
* Yürüyüsümüz Eski Sümerbank önünden ( Konak)
Saat: 16:30'da baslayacak.
Ayrica;
* Saat 12:00'da Kibris Sehitleri Caddesi'nde yapacagimiz
sokak calismasi icin İzmir Sosyal Ekoloji ve Karsilikli Yardimlasma Dernegi'nde bulusuyoruz.
İzmir Sosyal Ekoloji ve Karsilikli Yardimlasma Dernegi
Adres: Kibris Sehitleri Caddesi
Muzaffer Izgü Sokagi
Du Fiesta Cafe Karsisi 1. Kat
Alsancak (Katilmak isteyen herkesi bu sokak calismasina davet ediyoruz.)
* Kimi arkadaslarimiz saat 15:00'da Eshot İs Hani'nin önünden
(Konak Meydani, Buyuksehir Belediyesi Karsisi) baslayacak olan
Hapishaneler Katliami Protestosu yürüyüsüne katilacak. Bu arkadaslar
eylemin ardindan Eski Sümerbank'in önünde 16:30'da baslayacak
yürüyüse dahil olacak.
Dayanisma ile...
Karablok İzmir - Alakasizlar
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)